BASSTRONAUT ELDFOT & BASSTRONOM vGrrr!!!

BASSTRONAUT ELDFOT & BASSTRONOM vGrrr!!!
Lords of bass in Bergen city

torsdag 11. mars 2010

MORGENBASS

Første bassen ever. Sweeet. Bass må vi ha.

2 kommentarer:

  1. Takk alle som kom på Jazzsteppa 27.februar! Helt magisk! Og våre lokale helter 6 + 000 gjorde en kjempe konsert! Og Birk var som alltid magisk med videoteppe. Jonas gjorde en formidabel lydjobb, Anders G kjørte på med strobe og lys, Kjempetjukk mixet som en gud. Og Eldfot smilte fra øre til øre. :)

    BASSSSSSSSS!!!!

    SvarSlett
  2. Neste store kveld blir 30.April med dama IKONIKA. Studio USF. BE THERE!!

    SvarSlett