Takk alle som kom på Jazzsteppa 27.februar! Helt magisk! Og våre lokale helter 6 + 000 gjorde en kjempe konsert! Og Birk var som alltid magisk med videoteppe. Jonas gjorde en formidabel lydjobb, Anders G kjørte på med strobe og lys, Kjempetjukk mixet som en gud. Og Eldfot smilte fra øre til øre. :)
- bass på trass mot flass
BASSEN ER KOMMEN! BASSEN ER HER!
Etter mangen år uten bass i Bergen Sentrum bestemte seg vGrrr!!! og Eldfot for å starte et ekte basskonsept . Høsten 2008 startet History Of Heavy Bass Action And Massive Sound. God lyd blev prioritert og basstronautene sprer nå DUBSTEP utover fjellsidene. I denne cocktail følger og med litt SKWEEE, GRIME, JUNGLE og andre crossovers, up and down tempo, så lenge bassen og den gode melodien er der. Heavy and funky, dark and bright, vondt og godt og med en masse humor!
Vi i Basstronomisk Institutt ønsker servere det beste av det beste av både livekonserter og djs. Residents, Basstronauter, er vGrrr!!! og Eldfot som får hjelp av sine snille venner som også elsker bass. Vi jobber med å finne et sted hvor vi kan ha rene djkvelder i tillegg, litt mer fast opplegg liksom.
Bass på sølvfat til deg.
Forvent dere dekorasjoner, video og andre overraskelser som tilbehør.
Bass er godt! Vi trenger bass! Mer bass til folket!
Takk alle som kom på Jazzsteppa 27.februar! Helt magisk! Og våre lokale helter 6 + 000 gjorde en kjempe konsert! Og Birk var som alltid magisk med videoteppe. Jonas gjorde en formidabel lydjobb, Anders G kjørte på med strobe og lys, Kjempetjukk mixet som en gud. Og Eldfot smilte fra øre til øre. :)
SvarSlettBASSSSSSSSS!!!!
Neste store kveld blir 30.April med dama IKONIKA. Studio USF. BE THERE!!
SvarSlett